facebook bip
naglowek

Aktualności

«  [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  »

2022-06-07 Wycieczka klas 1a, 1b, 1c do Kompleksu Turystycznego w Bałtowie

W dniu 07.06.2022 r. uczniowie klas pierwszych pojechali na wycieczkę do Bałtowa. Zwiedzanie zaczęliśmy
od Zwierzyńca-Parku Safari z pokładu amerykańskiego schoolbusa – zupełnie jak na prawdziwym,
afrykańskim Safari! Zwiedzając kompleks mogliśmy podziwiać wspaniałe gatunki zwierząt zarówno tych rodzimych
jak i egzotycznych z innych kontynentów w tym wielbłądy i strusie. Kolejną atrakcją była Polska w miniaturze.
To park 50 miniatur zamków i pałaców stanowiących najciekawsze zabytki architektoniczne powstałe
na przestrzeni 500 lat, a znajdujące się obecnie w granicach Polski. Aby odpocząć i nabrać siły udaliśmy się
na pyszny obiad. Następną atrakcją były modele dinozaurów i innych prehistorycznych stworzeń,
które można podziwiać w parku dinozaurów Jura Park. Uczniowie mogli w rzeczywistym rozmiarze
zobaczyć wzrost oraz budowę dinozaurów. Dowiedzieliśmy się również, że w obecnym miejscu parku
była jurajska plaża, po której wędrowały dinozaury. Dowodem na tą są odnalezione w tutejszym wąwozie tropy
dinozaurów. Na koniec wycieczki odwiedziliśmy Prehistoryczne Oceanarium, gdzie podziwialiśmy
„oko w oko” gatunki, które żyły na Ziemi miliony lat temu. Tak spędzony dzień sprawił
wiele radości naszym uczniom oraz dostarczył niezapomnianych wrażeń.